Чтение RSS
ПЕРЕЛІК ДИСЦИПЛІН:
 
КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ
 
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДПА
 
ЗНО 2011
 

 

 

 

 

 

     
 
Питання ХІІ Всеукраїнського турніру юних істориків
   

Питання
ХІІ Всеукраїнського турніру юних істориків

1. Трипілля: цивілізація чи культура?

2. Культура давньоруського народу: самобутнє явище чи симбіоз культурних елементів Візантії, Хазарії і Скандинавії?

3. Гуни: європейці чи азійці?

4. Візантійська імперія: спадкоємець Риму чи держави Олександра Македонського?

5. Велике князівство Литовське: держава литовців, литвинів чи русинів?

6. Геополітична шахівниця другої половини XVII ст.: український вибір.

Класи: 11 клас, 10 клас, 9 клас
Предмети: Історія України, Всесвітня історія, Історія

   
Програма зовнішнього незалежного оцінювання з історії України 2011
   

Додаток № 8
до наказу Міністерства освіти і науки України
від 08.12.2010 р. № 1218

ПРОГРАМА
зовнішнього незалежного оцінювання
з історії України

Стародавня історія України
Поява та розселення людей на території України. Поширення землеробства й скотарства на землях України. Кочовики за раннього залізного віку. Заснування античних міст-колоній у Північному Причорномор’ї та Криму. Перші писемні згадки про давніх слов’ян (венедів, антів, склавинів). Велике розселення слов’ян.
Дати:

Класи: 11 клас
Предмети: Історія України

   
Княжа Русь - Україна. 5 клас. Урок
   

Тема. Урок узагальнення„ Княжа Русь-Україна ”.

Мета. : Повторити матеріал, використаний у темі „ Княжа Русь – Україна” через ігрові вправи та завдання, узагальнити його; через питання причинно-наслідкового характеру розвивати вміння аналітично мислити; через словникову роботу на уроці збагачувати та розвивати активний словниковий запас дітей; на матеріалі уроку, на його змістові срияти вихованню патріотизму, любові до рідного краю.

Класи: 5 клас
Предмети: Історія України

   
Безкоштовне користування педагогічним програмним засобом "Історія середніх віків, 7 клас"
   

Cучасні комп’ютерні технології — це потужний інструмент для отримання найрізноманітнішої інформації, ефективний засіб підвищення інтересу до навчання, мотивації, наочності тощо.
Педагогічний програмний засіб «Історія середніх віків, 7 клас» (далі – ППЗ) розроблений відповідно до видання: «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Всесвітня історія. 5—12 класи.» — Київ-Ірпінь, «Перун». — 2005.

Класи: 7 клас
Предмети: Історія

   
Тема. Утворення української козацької держави — Гетьманщини.
   

Тема. Утворення української козацької держави — Гетьманщини. (8 клас)
(Презентація додається)
Мета: розкрити початок процесу утворення Української дер¬жави; розглянути політичний, адміністративно-тери-торіальний та військовий устрій Української козаць¬кої держави; схарактеризувати внутрішню та зовнішню політику держави; розвивати навички аналізу схем; сприяти вихованню поваги до державотворчих тради¬цій українського народу, героїв Національно-визволь¬ної війни.

Класи: 8 клас
Предмети: Історія

   
Педагогічні програмні засоби
   

Компанія "Дієз-продукт" надає в користування навчальний посібник по історії для середньої школи, випущений на компакт-дисках.
Звичний багатьом сотням поколінь учнів паперовий підручник, напевно, ще досить довго посідатиме почесне місце на полицях шкільних бібліотек і в портфелях школярів. Але часи змінюються. Безмежна кількість форм і смакових уподобань безлічі комп’ютерних ігор, різноманітні «обучалки» тощо, спонукають сьогодні до створення, на додачу до вже існуючих, нову, електронну форму підручника — навчальний посібник на CD.

Класи: 7 клас
Предмети: Історія

   
ІІ етап олімпіади з історії 2010-2011 н.р. Луганська область
   

ЗАВДАННЯ
ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з історії
2010 / 2011 навчальний рік
VІІІ клас

1. Чому герб на щиті рицаря був не тільки символом, а й життєвою необхідністю?

2. Чому мовою спілкування у Візантії була грецька, а мова законів – латина?

3. Сьогодні часто вживаються слова грецького або латинського походження: диктатор, олігархія, тріумф, колонія, плебеї та ін. Поясніть, яке значення вони мали в елліністичному світі? Чи змінили вони своє призначення зараз?

4. Про яку подію йдеться й коли вона відбулась?

Класи: 11 клас, 10 клас, 9 клас, 8 клас
Предмети: Історія

   
Завдання І етапу олімпіади з історії 2010-2011 Шепетівка
   

Завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади з історії

11 клас (36 б.)

І рівень складності (6 балів)

1. Визначте заходи, які нацистський окупаційний «новий порядок « передбачав здійснити в Україні у 1941-1944рр.:
а) масове винищення євреїв – голокост;
б)утворення незалежної соборної Української держави;
в)колонізація українських земель представниками арійської раси;
г) часткове винищення слов’янських народів і перетворення решти на рабів;
д) відновлення демократичних прав і свобод;

Класи: 11 клас, 10 клас, 9 клас, 8 клас
Предмети: Історія

   
Модульно-рейтингові технології навчання.Розробка теми "Країни Західнох Європи у др.пол.ХХ-поч.ХХІст."
   

Сучасна старша школа до якої можна віднести і заклади професійно-технічної освіти потерпає від перевантаження навчальних програм, на вивчення деяких курсів відводиться лише одна година на тиждень, хоча рівень складності навчального матеріалу досить високий. Форсоване вивчення матеріалу (найчастіше традиційними методами) заважає засвоєнню, головним показником тут виступає "виконання" програми. Така ситуація притаманна для більшості суспільствознавчих дисциплін, у тому числі й історії, у старшій школі, де необхідно вивчити і засвоїти значний обсяг навчального матеріалу.

Класи: 11 клас
Предмети: Історія

   
 
     
ADS
 
ADS
 
УКРАЇНСЬКА МОВА
 
Українська література
 
 
 
 
  Завдання для ДПА | ЗНО 2011 | Підсумкові контрольні роботи 2011!