Чтение RSS

КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДПА

ЗНО 2011

Відкритий космос. Велика ілюстрована енциклопедія

Багато тисячоліть тому, за часів, коли людина тільки починала усвідомлювати себе людиною, одного разу поглянувши на нічний небосхил, вона раптом зрозуміла, що ця сяюча безодня, сповнена світил, приховує в собі тисячі таємниць — у тому числі й найголовнішу: з чого почався наш світ, «звідки все пішло». Відтоді тисячі допитливих учених намагалися розгадати загадки Всесвіту, розуму та походження життя. А нещодавно вчені дійшли дивовижного висновку — виявляється, попри всю величезну кількість астрономічних відкриттів, які здійснено лише за останні півстоліття, ми й досі не знаємо, з чого складається більша частина нашого Всесвіту, що таке «темна матерія» й «темна енергія», якою є справжня природа «чорних дірок» і що таке насправді «кротові нори» — дивні космічні об’єкти, котрі теоретики вважають своєрідною «машиною часу».

І, певна річ, постійним завданням астрономії починаючи з середини 20 століття залишається пошук органічного життя у Всесвіті та позаземних цивілізацій — наших братів по розуму. Ось чому астрономія залишається єдиною з наук про природу, де на дослідників усе ще чекають несподівані відкриття та неймовірні звершення.

— Х.: Веста, 2010. — 240 с.: іл.

Автор:

Стадник О.Г.

Джерело:

Скачати з letitbit

Класи: Середня школа
Предмети: Астрономія

ADS

УКРАЇНСЬКА МОВА

Українська література

Завдання для ДПА | ЗНО 2011 | Підсумкові контрольні роботи 2011!